czwartek, 6 marca 2014

Perfume Pretty™ Whitney™ 1987

Królowa stylu roku 1987 - Whitney, to lalka o której marzyłem już od dawna, więc gdy miesiąc temu dołączyła do wianuszka przedstawicielek pięknego headmodu Steffie 1971 byłem bardzo zadowolony. Whitney Perfume Pretty 1987 jest niewątpliwie jedną z najbardziej popularnych lalek, która ma zaszczyt nosić, to magiczne imię. Uwielbiam jej błękitną tiulową sukienkę, koronkową etolę, nieskazitelny rysunek oka, ciemne usta i rumieńce - jest doskonała w całej swojej doskonałości. Nigdy wcześniej nie miałem okazji widzieć tej lalki na żywo, była dla mnie tylko westchnieniem spoglądającym z katalogu. Fakt, że mam ją całą, kompletną i na wyciągnięcie ręki bardzo miło łachocze moje kolekcjonerskie serducho. 

Dossier
imię: Whitney
data przybycia do mnie: 7 lutego 2014
seria: Perfume Pretty
produkcja: Made In China
numer katalogowy: 4557
box date: 1987
na rynku: 1988
headmold: Steffie 1971
ciało: TNT 1966
ręce: PTS zgięte w 90 stopni
oczy: niebieskie
usta: ciemno różowe
włosy: brązowe

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 
Tył pudełka i piękne zdjęcie promocyjne zmobilizowały mnie do odświeżenia wizerunku mojej Barbie (KLIK) bardzo chciałem, by jej loki przypominały katalogowe i ucieszyłem się, że mimo braku częstej praktyki nadal to potrafię. Oczywiście, Barbie i Ken z czasem dołączą do kolekcji NRFB, bo fotka promocyjna spełnia swoją rolę. 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Whitney Perfume Pretty 1987 

Komunikat: 
Dostaję wiele maili z pytaniami, czy moje lalki są na sprzedaż.... Moi drodzy czytelnicy doskonale wiem, że istnieją kolekcjonerzy prowadzący kolekcję "ruchomą", jednakże ja do takich nie należę. Plan mojego zbioru jest ściśle określony, a każda lalka pojawiająca się na półce staje się jego nierozerwalną częścią. Ruchome zbieractwo, gdzie część kolekcji szybko wędruje do innych osób jest oczywiście bardzo wygodne, ale niestety nie da się tego porównać z kolekcją, która ma charakter stały, taka bardziej uwiera, ale mnie z tym uwieraniem jest znakomicie. Reasumując, wszystkie moje lalki mają u mnie "dożywocie".

Whitney Perfume Pretty 1987 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety