czwartek, 8 maja 2014

Sweet Roses® Barbie® 1989

Kolejna "różowa beza" w mojej kolekcji. Sweet Roses 1989 wydana dla sklepu Toys R Us - Specjal 30th Anniversary Collector's jest jedną z ostatnich lalek typu "change of clothes", którą koniecznie musiałem mieć. Do pełni satysfakcji zbioru brakuje mi już tylko Garden Party Barbie 1988 (nad czym już popracowałem, ale obecnie lalka mieszka jeszcze w Kalifornii). Sam się dziwię dlaczego buzia Super Star tak długo rządzi w moich kolekcjonerskich priorytetach, choć do niczego się nie zmuszam i jak widać nie podążam za panującymi trendami, ona ciągle dominuje, do takiego stopnia, że w kolejce do sesji zdjęciowej czeka już pięć kolejnych egzemplarzy. No cóż.. ktoś musi być doskonały w tym niedoskonałym świecie. :)

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 kwietnia 2014
seria: Sweet Roses from Toys R Us
produkcja: Made In Malaysia
numer katalogowy: 7635
box date: 1989
na rynku: 1990
headmold: Super Star 1976
ciało: TNT 1966
ręce: PTS
oczy: niebieskie
włosy: blond

Sweet Roses, to Barbie, która doskonale posłużyła jako przedmiot reklamy wiązanej. Jej pudełko usłane jest fotografiami, na których umieszczono serię kultowych mebli wypuszczonych na rynek w 1987 roku. W reklamie TV meble prezentuje Perfume Pretty, ale to Sweet Roses tworzy z nimi spójność, a łączy je logo róży. Lalka posiada wielofunkcyjny strój, który można dopasować do określonego pomieszczenia - kuchni, sypialni, salonu lub jadalni. Barbie w jednej chwili mogła zmienić suknię wieczorową w koktajlową, a zakładając biały fartuch udać się do kuchni.


Barbie Sweet Roses 1989 




Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 
Mój ulubiony rysunek oka z końca epoki lat 80-tych. Błękitne tęczówki, wrzosowe cienie i różowy odblask świetlny, a do tego jedna, zalotna dolna rzęsa - nigdy dość! 

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie Sweet Roses 1989 

Uwielbiam to zdjęcie promocyjne!

Barbie Sweet Roses 1989 

Barbie znana jest także pod nazwą Home Pretty (wydanie playline). Jej garderoba jest uboższa o długą warstwę sukni. Ogólny wizerunek samych lalek nie różni się wiele, ale dla mnie ważne jest pudełko, więc wydanie kolekcjonerskie przemówiło do mnie bardziej. Monotematycznie, zdjęcie pochodzi z książki "wylęgarnia chcieja". ;)

Barbie Home Pretty 1989, Barbie Sweet Roses 1989 

Znacznie wcześniej przed wielką kampanią meblową nazwę "Sweet Roses" dostała piękna P.J. 1983.

Barbie Sweet Roses 1989, P.J Sweet Roses 1983

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety