czwartek, 9 kwietnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.2 Raquelle® and Nikki®

Przyszedł czas na przedstawienie kolejnego duetu lalek z nowej serii Fashionistas. Dziś na świecznik idą Raquelle i Nikki. Dwie brunetki o skrajnym odcieniu skóry. 
Fashionistas™ Raquelle® and Nikki® 2014



Dossier
imię: Barbie (Raquelle)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG15
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Raquelle 2010
ciało: New 2013
ręce: PTS i PTR
oczy: piwno-brązowe
włosy: czarne z jasnymi pasemkami
usta: różowe 

Zaczynamy od Raquelle, której stylizacja bardzo mi się podoba. Lalka ubrana jest w kwiecistą, czerwono-czarną sukienkę i wygląda w niej bardzo stylowo, a jednocześnie z pazurem. Czarne włosy zaczesane w ponytail posiadają jasne pasemka, które nadały twarzy Raqelle lekkości. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Seria Fashionistas otrzymała imiona w 2012 roku, a Raquelle, to właśnie jedno z nich. Raquelle przejęła miejsce azjatyckiej przyjaciółki Barbie zaraz po erze Lei, jest siostrą bliźniaczką Ryan-a. Owszem ma lekko skośne oczy i czarne włosy, ale to wszystko. Różnice pomiędzy innymi dziewczynami z tej epoki są znikome i w sumie Raquelle, Teresa oraz Summer są do siebie bardzo podobne i trudno w nich dostrzec przynależność etniczną. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Na początku nie rozumiałem doboru różowej torebki, która na pierwszy rzut oka zupełnie nie pasuje do całej stylizacji. Po szczegółowej analizie stroju widać w kwiatach odcienie różu. Jednak moim zdaniem zarówno usta jak i torebka powinny być czerwone. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Buty zdecydowanie na plus.
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

W mojej kolekcji znajdują się tylko trzy Raquelle w tym wydanie Life in the Dreamhouse (2012) ze specjalnym headmoldem. Moim zdaniem buzia z ironiczną minką (po prawej) powinna od tamtej chwili należeć do każdej odsłony Raquelle. 
Raquelle® Beach 2013, Fashionistas™ Raquelle® CFG15, Life in the Dreamhouse Raquelle® 2012

*

Dossier
imię: Barbie (Nikki)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG17
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Desiree/Artsy 2001
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: piwno-brązowe
włosy: czarne
usta: fioletowe

To wydanie Nikki jest moim zdaniem najsłabszym ogniwem całej obsady. Granatowa góra sukienki ze srebrnymi gwiazdkami (śnieżynkami) zwyczajnie gryzie się z geometrycznym dołem. Moim zdaniem bluzeczka powinna być biała, fioletowa lub czarna, a w ostateczności w takim kolorze w jakim jest, ale wolna od brokatowych gwiazd. 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Bardzo mi się podobają włosy Nikki, czyli burza loków (afro). Niestety, mój egzemplarz ma bardzo rzadkie rotowanie przy linii czoła, co lekko szpeci twarz lalki. Takie są wady kupowania w sklepach internetowych, gdzie na zdjęciach widzimy najczęściej ujęcia promocyjne, a lalki trafiają do nas losowo. Zdecydowanie wolę mieć możliwość wyboru idealnego egzemplarza. Niestety, nie chciało mi się czekać, aż Fashionistki pojawią się masowo na półkach polskich sklepów i teraz mam, wyłysiałą Nikki. Plamki przy oku, to nic innego jak pyłki znajdujące się wewnątrz pudelka, więc na szczęście z makijażem jest wszystko ok. 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Na pozytywną uwagę zasługują dodatki. Torebka, zegarek i buty! 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Moje dwie Nikki. Obie bardzo lubię, choć stanowią skrajność w ich pozyskaniu. Life in the Dreamhouse wybrana z grona wielu egzemplarzy dostępnych na sklepowej półce oraz Fashionistas przybyła drogą losową i niestety z defektem włosów. Ciekaw jestem, czy tylko ja mam takie rozterki przy zakupach lalek. 
Life in the Dreamhouse Nikki® 2012, Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Do zobaczenia na prezentacji kolejnego duetu z serii. Dziewczyny i chłopaki czekają od miesiąca, ale na szczęście lalki, to nadzwyczajnie cierpliwy inwentarz. ;) 
My Collection 2015 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety