czwartek, 21 kwietnia 2016

Glam Bike Barbie®, Shoes Barbie® 2014

Witam serdecznie wszystkich lalkomaniaków. 
Podczas comiesięcznych, generalnych porządków w moim "Barbielandzie" natknąłem się na dwie lalki, których zwyczajnie zapomniałem skatalogować... Moje witryny są dość spore, ale lalek, jest w nich już więcej niż powinno, czyli na pierwszy rzut oka nie widać ich wszystkich. Ścierając kurze i ogólnie porządkując ustawienie lalek w pudelkach, wpadły mi w ręce dwa egzemplarze, których obecność lekko uciekła z mojej świadomości. Naturalnie widziałem, że je mam (aż tak zatracony w tym inwentarzu nie jestem), ale w wyniku sporego przyjmowania innych nowych rezydentek jakoś mi w tym tłoku umknęły. Jednakże "co ma wisieć nie utonie" i dziś przyszedł czas by przedstawić kolejne Barbie z headmoldem Millie 2013.

Headmold Millie 2013 funkcjonuje na rynku już od przeszło roku i w dobrym stylu zastąpił przemalowany, "balonogłowy" headmold GG (1998). Opinie na temat Millie są oczywiście bardzo różne, ale zdecydowanie trzeba powiedzieć, że ta zmiana jest na korzyść. Mnie osobiście Millie się podoba i już kilka razy nie mogłem oprzeć się jej urokowi. Oczywiście nie każdy model z nową twarzą jest ładny, ale wiele z nich zagrzało u mnie swoje miejsce i pewnie jeszcze więcej je zagrzeje. Dziś na świeczniku dwa modele, średniej popularności, ale coś mnie w nich urzekło, więc są.




Pierwsza z nich to Barbie Glam Bike kupiona pod wpływem impulsu pod koniec ubiegłego roku. Sama w sobie nie wyróżnia się niczym szczególnym, wiec podstawowym czynnikiem zachęcającym mnie do jej zakupu był rower i ogólna wakacyjna (było wtedy szaro i zimno) grafika pudełka.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 11 grudnia 2015
seria: Glam Bike
produkcja: Made in China
numer katalogowy: CHT59
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: BB
ręce: PTS proste
nogi: zginane
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: blond

Glam Bike Barbie® 2014
Glam Bike Barbie® 2014

Ubiór:
Wzorzysta bluzka na ramiączka dopasowana w talii i rozkloszowana w biodrach oraz niebieskie krótkie spodenki. Na stopach różowe adidasy.
Glam Bike Barbie® 2014


Glam Bike Barbie® 2014

Dodatki:
Rower, niebieski koszyk i jasnoróżowy kask.
Glam Bike Barbie® 2014

Glam Bike Barbie® 2014

Glam Bike Barbie® 2014

*

Druga Barbie, to kolejny impuls, choć tym razem czysto przedświąteczny. Będąc na zakupach w Carrefour, nie mogłem podarować sobie zakupu choćby najprostszej wersji mojej ulubienicy. Być na dziale Barbie i nie kupić Barbie?! Padło na zestaw z kolekcją butów i innych dodatków. Lalka ogólnie dość infantylna i prosta, ale z headmoldem Millie jest do przełknięcia. Naprawdę nie wiem dlaczego, ale nie umiem przejść przy tych Barbie obojętnie.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 20 grudnia 2015
seria: Asst. CML 91 "Carrefour exclusive"
produkcja: Made in China
numer katalogowy: CML 92
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: BB
ręce: PTS proste
nogi: brak artykulacji
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: blond z pasemkami

Shoes Barbie® 2014

Shoes Barbie® 2014

Shoes Barbie® 2014

Ubiór:
Różowa sukienka do połowy uda z czarnym paseczkiem, zdobionymi ramiączkami oraz lamówką. Na szyi czarny naszyjnik z imitacją kamieni, a na stopach czarne szpilki zapinane na kostce. W ręku jasno różowa torebka na długim pasku.
Shoes Barbie® 2014

Dodatki:
Sześć par różnych butów na wysokim obcasie, dwie torebki (czarna i lawendowa), oraz czarny naszyjnik.
Shoes Barbie® 2014

Shoes Barbie® 2014

Shoes Barbie® 2014


"Milusia" (tak ją nazywam), czyli Millie (2013) rośnie w siłę w moim zbiorze. Rok temu, gdy pojawiła się na rynku, miałem ich zaledwie cztery, a dziś... Stale próbuję się przekonywać, że już mi ich wystarczy, ale one są jak bakterie, które mają u mnie doskonały klimat do rozmnażania, czyli sporo miejsca i wyznaczony kącik, więc ciągle się kumulują. Zdjęcie poniżej umieszczam ku przestrodze. Zbieractwo lalek to wirus bardzo silny i trudny do okiełznania, więc zanim zdecydujesz się na ich zbieranie, zapoznaj się z ulotką lub skonsultuj z lekarzem. ;)


Obecnie czekam na drugi wypust Barbie Glam Vacation 2016 (2015) oczywiście z headmoldem Millie (2013). Na temat pierwszej możecie poczytać tu. Przyznam, że fajnie widzieć w sklepach Barbie, na których widok nie mam ochoty wychodzić ze sklepu, choć to czasami ciężkie dla budżetu ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia, przeczytania w kolejnej nocie.
Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety