czwartek, 23 listopada 2017

Campfire Barbie® AA 2016

Witajcie. Tak jak pisałem na końcu poprzedniej noty, dziś zaprezentuję Wam Barbie, która jest prezentem od "mojego kochanie" na siódmą rocznicę bloga. Kolejna współczesna playline nadal w klimacie campingowym, ale tym razem z ciemną skórą, a ja mam ogromny sentyment do murzynek. Wpadła mi w oko już jakiś czas temu i choć kilkakrotnie miałem ją w rękach, to w rezultacie w koszyku lądowało coś innego. Byłem bardzo przyjemnie zaskoczony, gdy ją nagle otrzymałem. Fajnie mieć przy sobie ukochaną osobę, która nie tylko akceptuje nasze hobby, ale i czynnie je wspiera, będąc przy tym uważnym obserwatorem. Życzę każdemu takiego partnera! 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 10 listopada 2017
seria: FDB43
numer katalogowy: FDB45
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Asha 1990
ciało: 2015
ręce: proste PTS odchylane na boki 
nogi: brak artykulacji 
odcień skóry: cynamonowy 
oczy: brązowe 
usta: koralowe 
włosy: czarne

Barbie jest zapakowana w pudełko, którego tylna tektura ukazuje leśną polanę i zaparkowany różowy camper - sielsko i pięknie, aż znów się chce lata lub choćby wiosny. 
Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Barbie ubrana jest w niebieską koszulę w kratkę i krótkie czarne szorty.
Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Na stopach widzimy wysokie, czarne traperki z licznymi klamrami.
Campfire Barbie® 2016

Fajny dodatek, czyli ognisko! Wielokrotnie już pisałem, że lubię posiadać różne, mniej lub bardziej wyszukane gadżety dla Barbie. Ogniska jeszcze nie miałem, więc frajda podwójna. 
Campfire Barbie® 2016

Po naciśnięciu specjalnego przycisku stosik się zapala i słychać dźwięk trzaskającego ognia, a nawet odgłos świerszczy.
Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Kiełbaska lub pianka z ogniska! - bardzo proszę :)
Campfire Barbie® 2016

Buzia lalki to znana i lubiana przez kolekcjonerów Asha (1990). Patrząc na jej śliczną twarz, mam wrażenie, że znów kupiłem w sklepie lalkę z lat 90-tych - fajne uczucie. Brązowe oczy są skromne w makijażu, a usta w naturalnym koralowym odcieniu do tego długie ciemne i proste włosy. Śliczna czekoladka nic dodać, nic ująć. 
Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Campfire Barbie® 2016

Razem z lalką trafił do mnie ciuszek w postaci białej sukienki w czarną kratę. Przyznacie, że sukienka idealnie dobrana do motywu stroju Campfire Barbie. 
Campfire Barbie® 2016

FCT12 - FCT18

FCT12 - FCT18

Wszystkie campingowe Barbie na jednej fotce. Myślę, że kiedyś będzie ich więcej, bo podoba mi się ta tematyka. Uparcie poluję na Kena i Grace, ale jak na chwilę obecną bezskutecznie. 


Tyle na dziś do zobaczenia lalko-maniacy!  ♥ ♥ ♥
Mars Collector Barbie

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety