czwartek, 16 listopada 2017

Camping Fun™ Barbie® i Chelsea® Neko 2016

Uwielbiam dostawać prezenty, a zwłaszcza od ludzi, którzy dają je niespodziewanie i od serca. Dziś zaprezentowane lalki, to spontaniczne upominki od pary moich przyjaciół z okazji siódmej rocznicy mojego bloga. Dowiedzieli się o niej, czytając poprzednią notkę i postanowili mnie obdarować nowymi rezydentkami.
Dziękuję Wam kochani. :* :* 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 10 listopada 2017
seria: DYX11 
numer katalogowy: FGC94
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Millie 2013 
ciało: 2015
ręce: jedna zgięta druga prosta PTS
nogi: brak artykulacji 
odcień skóry: naturalny 
oczy: niebieskie
usta: różowe 
włosy: słomkowy blond 

Prezentację zacznę od dwóch lalek z serii Camping i choć sezon na taki wypoczynek już dawno za nami, to Barbie i jej najmłodsza siostra dziś nas do niego przeniosą. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Camping Fun™ Barbie® 2016

Systematyczni czytelnicy z pewnością kojarzą fakt, że jakiś czas temu opisywałem już lalki z serii Camping Fun KLIK. Myślałem, że w tym roku nie zobaczę już kolejnych, ale Mattel znów mnie zaskoczył i wypuścił kontynuację składającą się z Barbie, Kena i ich czarnoskórej koleżanki. Byłem naprawdę zdziwiony gdy moim oczom ukazał się ów prezent. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Z wielką przyjemnością powitam w zbiorze Kena i Grace (chyba), ale nigdzie ich jeszcze nie widziałem, a szkoda.
Camping Fun™ Barbie® 2016

Buzia Barbie jest bardzo tradycyjna, niebieskie oczy, różowe cienie i usta. Włosy w kolorze słomkowym są lśniące i proste. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Najfajniejszym elementem stroju Barbie jest przewiązana w pasie koszula w biało-czerwoną kratę.
Camping Fun™ Barbie® 2016

Na nogach widzimy rybaczki w kolorze khaki.
Camping Fun™ Barbie® 2016

Na stopach czerwone butki za kostki - idealne do spacerów po lesie. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Na głowie, a dokładniej we włosach lalki widzimy brązowe okulary przeciwsłoneczne. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Chelsea jest przeuroczą i najmłodszą siostrą Barbie. Nigdy nie przepadałem za maluszkami Mattela, ale do niej mam słabość. Moim zdaniem jest o wiele ładniejsza (mniej pucołowata) od małej Kelly z lat 90-tych.

data przybycia do mnie: 10 listopada 2017
seria: DYX03
numer katalogowy: DYX05
Camping Fun™ Barbie® Chelsea® 2016

Camping Fun™ Barbie® Chelsea® 2016

Nawet nie wiem kiedy, ale już uzbierałem pięć przedstawicielek najmłodszej siostry Barbie. Moją faworytką jest oczywiście czekoladka, która powróciła do swojego pudełka tuż po powrocie z majówki w Sopocie. 
Chelsea® x 5 

Zestawienie dwóch wydań Barbie z serii Camping Fun - obie bardzo ładne i ubrane odpowiednio do okoliczności. Tak jak w latach 80-tych uwielbiam pudrowy róż, przepych, falbany, tiul i połysk, tak w świecie współczesnego palyline-u lubię miniaturki, realnego ubioru codziennego z umiarkowanym różem i całą paletą barw i faktur. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Wszystkie siostry Camping Fun. Dwa wcielenia Barbie oraz Skipper, Stacie i Chelsea. Mam nadzieję, że uda mi się dorwać Kena i Grace. 
Camping Fun™ Barbie® 2016

Z pozoru takie same seledynowe menażki różnią się kształtem. Skipper ma w kształcie serca, a Barbie (2) okrągłą. 
Camping Fun™ Barbie® 2016
*

Za oknami szaruga, deszcz i zimno, a ta lalka jest zaprzeczeniem wszystkiego co właśnie wymieniłem. Słoneczna, opalona jakby dopiero wróciła z Hawajów ciemnowłosa Neko w kwiecistej skromnej sukience.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 10 listopada 2017
seria: T7439
numer katalogowy: DVX90
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: 
ciało: 2015
ręce: jedna zgięta druga prosta PTR
nogi: brak artykulacji 
odcień skóry: bardzo śniady 
oczy: brązowe 
usta: różowe 
włosy: czarne 
Neko szykowna 2016 

Uroda tej lalki jest zdecydowanie egzotyczna i wcale nie trzeba się zastanawiać jaką grupę etniczną reprezentuje. Zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia. 
Neko szykowna 2016 

Malinowa sukienka w czerwone i białe maki bardzo fajnie współgra z ciemną cerą lalki - aż się cieplej robi, jak się na nią patrzy. 
Neko szykowna 2016 

Porównanie cery Neko Chic i Neko Fashionistas, czyli cynamon i sól.
Neko szykowna 2016 

Tyle na dziś, a w przyszłym tygodniu opiszę rocznicowy prezent od mojego kochanie. ♥ ♥ ♥
Mars collector Barbie

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety