czwartek, 15 lutego 2018

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Za co lubię zakupy "zza wielkiej wody"? Za to, że trzeba na nie poczekać i właśnie to czekanie sprawia, że lalki archiwalne, których u nas w kraju jest jak na lekarstwo "smakują" jeszcze lepiej. Dziś przyszedł czas na kolejną Barbie, która przybyła do mnie w styczniowej paczce, a jest nią Barbie Super Star Lavender Looks w bardzo popularnym wielofunkcyjnym stroju. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 17 stycznia 2018
seria: Special Limited Edition - Lavender Looks
numer katalogowy: 3963
produkcja: Made in China 
box date: 1989
na rynku: 1989
headmold: Superstar 1976
ciało: 1966
ręce: PTS 90 stopni 
nogi: zginane
odcień skóry: jasny
oczy: lawendowe 
usta: malinowe 
włosy: słomkowy blond

Lavender Looks™ Barbie® 1989 wyprodukowana specjalnie dla sieci sklepów WAL-MART nie była lalką bardzo znaną, ale urodą i stylem nie odbiega od kasowych projektów takich jak Dance Magic, czy Garden Party Barbie. 
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Zdjęcia promocyjne dawnych lalek Barbie, to sztuka tak wielka jak one same. Modelka ubrana w lawendowe wdzianko pozuje na tle białego Ferrari, którego tak się składa również jestem posiadaczem KLIK
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Strój Barbie składa się z mini sukienki wiązanej na szyi, rozłożystej falbany, którą można nosić również jako etolę oraz mankietów z tiulowej falbanki. 
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Szczoteczka o kultowym kształcie jest zamknięta z foliowym woreczku razem z filetowymi szpileczkami - klasyk.
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Rysunek oka tej Barbie jest zdecydowanie hipnotyzujący i mimo, że jest ona z roku 1989, to estetyką cofa się do początków lat 80-tych. Tęczówka lekko cieniowana bez większych udziwnień z charakterystyczną źrenicą na środku - te oczy wyglądają jakby naprawdę były w hipnozie. Usta potraktowane malinową "pomadką" ślicznie komponują się ze zwariowanymi lawendowymi oczami. 
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Włosy są w słomkowym odcieniu, który bardzo sobie cenię. Taki kolor blondu kojarzy mi się z naturalną klasą Barbie z katalogów wczesnych lat 80-tych
Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Lavender Looks™ Barbie® 1989

Tradycyjne zdjęcie podsumowujące wszystkie moje gwiazdy "zmiennych strojów" mam nadzieję, że żadnej nie pominąłem hmm... 
My collection Barbie 

W ostatniej chwili mi się przypomniało, że pominąłem wersje AA i nadal mi się wydaje, że jakiejś brak. Przyznaje, że powoli zaczynam się gubić w dobrodziejstwie inwentarza. :)
My collection Barbie 

Tyle na dziś. W kolejnej nocie nadal utrzymamy się w klimacie archiwum, ale modelką nie będzie poczciwa SS, a jedna z jej przyjaciółek. 

Całuje wszystkich czytelników w kolekcjonerskie serca. ♥ ♥ ♥
Mars collector Barbie.

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety