czwartek, 22 lutego 2018

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Witam, 

Dziś na łamach mojego bloga ostatnia przedstawicielka styczniowej paczki. Piękna, ciemnowłosa i orientalna przyjaciółka Barbie o nietypowym imieniu Nikki. Seria Animal Lovin 1988 intrygowała mnie od "zawsze", czyli od chwili gdy w dzieciństwie zobaczyłem ją w katalogach, ale jakoś nigdy nie miałem okazji widzieć tych lalek na żywo. Nikt z mojego dziecięcego otoczenia ich nie posiadał, a i w dorosłości znajomi kolekcjonerzy nie mieli okazji ich nabyć. Przeglądając ebay postanowiłem sięgnąć po lalkę z serii, której jeszcze nie mam, a że zachciało mi się lalki na rysach Oriental 1980 upiekłem dwie pieczenie na jednym ogniu i padło na Nikki Animal Lovin. 

Dossier
imię: Nikki 
data przybycia do mnie: 17 stycznia 2018
seria: Animal Lovin
numer katalogowy: 1352
produkcja: Made in Malaysia 
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Oriental 1980
ciało: 1966
ręce: PTS 90 stopni 
nogi: zginane
odcień skóry: jasny
oczy: orzechowe 
usta: różowe 
włosy: brązowo - czarne 

Standardowo dla lat 80-tych lalka zapakowana jest w "pink box" z bestsellerowym napisem Barbie, jeszcze z fioletowym cieniem. Przyznam, że mam ogromny sentyment do takiego właśnie loga, bo ono kojarzy mi się z Barbie, która była asortymentem naprawdę luksusowym.
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Tył pudła przedstawia trzyosobową serię lalek, czyli Barbie, Kena i Nikki oraz ich zwierzaki, zebrę, pandę, małpę, lwa oraz żyrafę. Całość scenki ustylizowana jak na safari przystało - niebieskie niebo, wyjałowiona od słońca zieleń, namiot, zwierzęta i najsłynniejsza lalka świata ze swoimi przyjaciółmi ubranymi odpowiednio do sytuacji.
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988


Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Na bokach pudełka umieszczono fotki pozującej pięknie Nikki w klimatycznych bambusowych ramkach. Na tym zdjęciu widać kształt kolczyków w żyrafy, których niestety zapomniałem sfotografować. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Strój Nikki to koszulka z motywem lamparcim utrzymana w lawendowym kolorze i obsypana złotymi kropeczkami, a do tego spódniczka ze złotym pasem. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Postanowiłem odkleić dolne wieko pudełka i sfotografować Nikki na tekturce, bo trzeba przyznać, że zdjęcia bez plastikowej szybki są znacznie bardziej przejrzyste, zwłaszcza przy tych szarych warunkach panującymi za oknem. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Włosy Nikki są miękkie, gęste i utrzymane w dwóch kolorach. Górna część włosów jest uczesana w dwie kitki i to właśnie one są brązowe. Reszta włosów jest rozpuszczona i w kolorze czarnym. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Buzia jest piękna, jasna i pogodna. Lekko ukośne, orzechowe oczy ozdobione są lawendowym i różowym cieniem, a usta muśnięte pastelową, różową pomadką.
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

W plastikowym woreczku, ciągle szczelnie zamkniętym znajdują się szczoteczka i buty traperskie w kolorze różowym. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Przy okazji otwarcia pudełka prezentuje makulaturę, która tkwiła w nim zamknięta równo 30 lat. Blankiet fan clubu, katalog i różne tekturowe dodatki. 
Animal Lovin™ Barbie® Nikki™ 1988

Fotki katalogu, a właściwie rozkładanej broszurki zachęcają do kolejnych zakupów. Czyż nie? ;) 
Barbie World of Fashion 

Barbie World of Fashion 

Animal Lovin w towarzystwie innych wcieleń orientalnego headmodlu w tym jedna nowa Fashionistas, której jeszcze nie opisywałem. Mam jeszcze pięć, albo sześć takich skośnookich dziewczyn bez pudełek, ale nie chciało mi się ich wydobywać z odmętów witryn z trupkami. ;)


Za tydzień powrócimy do kilku nowości Mattela, które nabyłem między jedną, a drugą paczką z lalkami archiwalnymi. 

Pozdrowienia i do następnego czwartku. ♥ ♥ ♥

Mars collector Barbie. 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety