czwartek, 15 marca 2018

Fashionistas™ Barbie® 2017 cz.1 (27)

Witajcie kochani czytelnicy. Dziś na łamach mojego bloga kolejna dawka lalek z licznej serii Fashionistas, ale tym razem z najnowszego wypustu 2017 (2018). Po raz kolejny Mattel miło mnie zaskoczył nowymi twarzami oraz powrotem ikon z dawnych lat, czyli Teresy (1990) i po raz drugi Oriental (1980). Brawo Mattel! Teraz czas by w serii pojawiły się Steffie (1971), Diva (1985), Christie (1987). Na Superstar (1976) pewnie nie mam co liczyć z uwagi na fakt, że to byłe oblicze Barbie, a teraz Millie (2013) jest jej oficjalną twarzą, choć może udałoby się ją przemycić odmienioną, czyli np Curvy z zielonymi włosami i czarną skórą. :D Na zdjęciu poniżej widzimy żeńską część wypustu 2017, a w naszych sklepach jest obecnych dopiero osiem (plus cztery z dodatkowymi ciuszkami). Ja kupiłem oczywiście całą podstawową ósemkę, ale prezentację zrobię czwórkami. 



Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: FJF35 nr 70
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Headmold Millie closed mouth 2015
ciało: Original 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: naturalny śniady
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: blond

Na pierwszy ogień idzie panna z numerem 70. Zanim jednak zacznę pisać o lalce chcę zwrócić uwagę na fakt, że razem z nowym wypustem zmienia się również szata graficzna pudełek. Tło jest teraz dla wszystkich jednakowe, a numer większy i umieszczony w kwadracie. Może komuś się to wyda dziwne, ale ja lubię analizować pudełka i ich detale, choćby te były najprostsze z możliwych.
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 70

Barbie ubrana jest w sukienkę, która imituje szarą bluzeczkę bez rękawów oraz różową spódnicę w kwiaty i owoce ananasa - bardzo mi się podoba ta spódnica. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 70

Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 70

Buzia, czyli headmold Millie closed mouth 2015 uroczym spojrzeniem w bok i zamkniętymi oczami wygląda naprawdę wytwornie.
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 70

Burza drobnych loków w kolorze złocistego blondu, a na nich przeźroczyste, złote ogromne okulary.
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 70


*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: FJF37 nr 72
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Headmold Raquelle 2010
ciało: Original 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: brązowe
usta: różowe
włosy: brązowo - seledynowe

Drugą w dzisiejszym zestawieniu jest lalka z numerem 72. Wyglądająca na sportsmenkę, śniada dziewczyna z ciekawymi włosami. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 72

Ubrana jest w białą koszulkę w różowe paski oraz jeansową, prostą sukieneczkę na ramiączka z  jasnymi przeszyciami. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 72

Twarz bardzo zwyczajna dzierżąca headmold Raquelle 2010 w tym wydaniu nabiera egzotyczności dzięki śniadej cerze - zwykle Raquelle była trupio blada. Brązowe oczy z dużą ilością rzęs oraz wąskie usta pomalowane na brudny róż, a do tego bardzo spektakularne włosy. Brązowa baza oraz gęste seledynowe pasmo, która na zdjęciach promocyjnych jest ledwo widoczne, a w realu trochy efekt dwukolorowej fryzury. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 72

Na włosach Barbie widzimy srebrne okulary.
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 72



*
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: FJF38 nr 73
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: 2016
ciało: Original 2015
ręce: PTS odchylane na bok jedna prosta druga zgięta
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: brązowe
usta: różowe
włosy: brązowe z jasnymi pasemkami

Trzecią w prezentacji jest piękna, śniada latynoska wyglądająca jak Jennifer Lopez! Nie wiadomo, czy projektant miał na myśli tę właśnie artystkę tworząc lalkę, czy może to jedynie przypadek, ale efekt jest naprawdę zjawiskowy, a podobieństwo uderzające. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 73

Strój lalki to czarne, krótkie spodnium w czerwone, białe i różowe kwiatki - moim zdaniem bardzo w stylu Jennifer Lopez. Gdyby jeszcze klika lat temu ktoś mi powiedział, że Barbie playline będą tak wyglądały zwyczajnie bym nie uwierzył. Myślałem, że dmuchane głowy i róż obsypany brokatem będą panowały już zawsze, a tu takie zaskoczenie. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 73

Twarz tej Barbie sygnowana datą 2016 nadal nie ma oficjalnej nazwy i choć miała swoją premierę w poprzednim wypuście przy lalce z numerem 60 KLIK, to dopiero przy tym wydaniu się w niej zauroczyłem. Podoba mi się malunek na czole, który imituje meszek przy nasadzie, włosy utrzymane w kolorze złotego blondu i brązu oraz ten uroczy koczek na czubku głowy. Piwne oczy ozdobione licznymi rzęsami i usta w kolorze malinowego różu - śliczna jest ta lalka i jest zdecydowanie moją faworytką z dziś prezentowanej czwórki!
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 73

Małą tradycją jest fakt, że moje ulubione Fashionistas dubluję w celu wyjęcia jednej z nich z pudełka. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 73



Zdjęcie promocyjne, na którym mała dziewczynka bawi się "Jennifer". Jej mina mówi sama za siebie i jest bardzo podobna do mojej gdy patrzę na tę lalkę. Jeszcze jedno łączy mnie z tym zdjęciem mam w pokoju lalkowym identyczne, włochate poduszki! :) 


*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: FJF39 nr 74
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Kassandra 2014
ciało: Original 2015
ręce: PTS odchylane na bok jedna prosta druga zgięta
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: szary błękit
usta: różowe
włosy: burgund

Czwartą dziewczyną w dzisiejszym zestawieniu jest kolejna śniada Barbie z numerem 74. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 74

Barbie ubrana jest w czarną sukienkę w białe gwiazdy. Muszę przyznać, że Barbie playline ubrana na czarno jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Podoba mi się ten styl - elegancko i z klasą.
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 74

Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 74

Buzia dzierży headmold Kassandra 2014 - lubię ten mold z uwagi na jego nienachalną urodę. Kolor oczu w odcieniach szarości i granatu fajnie komponuje się z włosami w kolorze spranego burgundu. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 nr 74


Tyle na dziś, za tydzień zapraszam na kolejną dawkę rezydentek Fashionistas. ♥ ♥ ♥

Mars collector Barbie

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety