czwartek, 16 lipca 2020

Beach Blast™ Steven® 1988

Witajcie,

Co u dużo pisać w dzisiejszej nocie kataloguję ciemnoskórego Stevena z serii Beach Blast.:) 

Dossier
imię: Steven 
data przybycia do mnie: 9 luty 2020
numer katalogowy: 3251
produkcja: Made in Malaysia
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Steven 1987
ciało: 1966 nogi gumowe zginane na 3

Beach Blast™ Steven® 1988

Strój:
Goła klata i wysokie w stanie żółto-różowe spodenki z logiem B jak Beach, Blast lub Barbie. ;)
Beach Blast™ Steven® 1988

Beach Blast™ Steven® 1988

Krok przez fale, czyli urocze pakowanie serii Blast, wspominam o tym za każdym razem opisując inne lalki z tego wypustu. 
Beach Blast™ Steven® 1988

Dodatki:
Niebieskie frisbee, różowy magnetofon oraz daszek.
Beach Blast™ Steven® 1988

Beach Blast™ Steven® 1988

Beach Blast™ Steven® 1988

Uwielbiam ten headmold uważam, że jest to najlepsze wcielenie Stevena ever!
Beach Blast™ Steven® 1988

Ciemnoskórzy przystojniacy, zadziwiające że mam ich tylko dwóch w całej mojej kolekcji, jak to możliwe! ;)
Beach Blast™ Steven® 1988

Moja seria Beach Blast czeka na ostatnie ogniwo, czyli na Kena, ciekawe kiedy do mnie wpadnie, przypominam, że ta seria kompletuje się u mnie od 2012 roku :D
Beach Blast™  1988
 
Tyle na dziś, do zobaczenia w kolejnej nocie.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety