czwartek, 9 lipca 2020

Beach Blast™ Miko® 1988

Witajcie,

Dziś czas odbyć podróż do moich ukochanych lat 80-tych. Seria Beach Blast, jedna z najbardziej kultowych serii plażowych ma u mnie w kolekcji zabawną historię, a mianowicie jest to jedyna seria, którą kompletuję tak dłuuggggooo! Pierwszą w mojej kolekcji była Christie i kupiłem ją w maju 2012 roku KLIK z czasem wpadła Skipper KLIK, a po wieloletniej przerwie Barbie KLIK i Teresa KLIK. Żółwie tempo nie jest spowodowane wielką niedostępnością tych lalek, a jedynie faktem, że nigdy na nie usilnie nie polowałem. Dziś na tapecie ostatnia z kobiecych lalek, czyli Miko.

Dossier
imię:Miko
data przybycia do mnie: 9 luty 2020
numer katalogowy: 3244
produkcja: Made in Malaysia
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Oriental 1980
ciało: 1966 nogi gumowe zginane na 3

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Dodatki:
Niebieskie frisbee, daszek, doczepiane, karbowane pasemko, różowe okulary i żółty grzebień w kształcie konika morskiego.
Beach Blast™ Miko® 1988

Stój:
Intensywnie różowy z czarno-zielonym spodem. 
Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Beach Blast™ Miko® 1988

Headmold:
Oriental 1980 w klasycznej formie, jsno brązowe oczy z wrzosowym cieniem i trzema rzęsami do tego jasno różowe usta. Mam do tej Miko specjalny sentyment, ponieważ właśnie ona mieszkała w moim domu rodzinnym.
Beach Blast™ Miko® 1988

Miko z dziecięcych lat oraz oraz egzemplarz NRFB.
Beach Blast™ Miko® 1988

Moja Miko z dzieciństwa wypoczywa sobie na tarasie "willi z windą", razem z innymi lalkami z lat 80-tych.

Tyle na dziś, za tydzień kolejna lalka z lat 80-tcyh.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety