czwartek, 19 listopada 2020

Harry Potter Dolls cz:3 Albus Dumbledore

Witajcie w trzeciej części cyklu o lalkach z serii Harry Potter, jednakże zanim zacznę notkę chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za miłe wiadomości odnośnie mojego bloga, kolekcji i oczywiście lalkowego pokoju. Miło mi, że w ciągu tych dziesięciu lat stałem się dla niektórych z Was inspiracją do zakładania własnych kolekcji, a także blogów. Podsumowując wszystkie Wasze pytania oraz miłe słowa odpowiem, że moja recepta na satysfakcjonującą kolekcję to - iść własnym torem, nie dostosowywać się do panujących trendów, nie słuchać zdania "życzliwych" (którzy wiedzą lepiej jak ma wyglądać masz zbiór) oraz konsekwencja w dążeniu do celu. 

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Dossier
imię: Albus 
data przybycia do mnie: 3 kwietnia 2020
numer katalogowy: FYM54
produkcja: Made in China
box date: 2018
na rynku: 2019
headmold: Albus
ciało: artykulacja ręce i nogi

Dumbledore w filmie Harry Potter był dyrektorem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i zarazem najpotężniejszym czarodziejem swoich czasów. 
Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Strój:
Uroczysta szata w kolorze fioletowym do tego bordowy, welurowy płaszcz z czarnymi obszyciami. 
Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Na głowie czarodzieja widzimy magiczną fioletową szlafmycę ozdobioną złotymi gwiazdkami. Oczywiście wielką ozdobą czarodzieja jest chlubna, długa srebrna broda, godna znakomitego czarodzieja.

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Poza pokaźną brodą na uwagę zasługują krzaczaste, grube brwi, jasne mądre oczy, które przykryte są złotymi okularami.

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Podobnie jak Hagrida, Albusa również zdublowałem i unowocześniłem, brodaczy w mojej kolekcji, a zwłaszcza długobrodych nigdy za wiele!

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Harry Potter Dolls - Albus Dumbledore

Tyle na dziś, do zobaczenia wkrótce. :) 
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety