piątek, 6 listopada 2020

10 rocznica bloga - dolls room

Witam,

Naprawdę nie wiem kiedy ten czas minął, ale właśnie dziś mój blog obchodzi dziesięciolecie istnienia w sieci. Z tej okazji zachciało mi się stworzyć notę jubileuszową, w której podsumuję kolekcję zebraną przez tę dekadę. Przypominam, że wszystko się zaczęło od kilku Barbie przywiezionych z domu rodzinnego, a obecnie lalki mają oddzielny pokój. Historia mojego zbioru TU. Zapraszam do wirtualnego zwiedzania.

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Nowy rząd białych witryn to dość świeża sprawa w moim lalkowym pokoju. Z uwagi na fakt, że miejsce dla nowych rezydentek zaczęło się niemiłosiernie kurczyć postanowiłem pozbyć się kanapy i zainwestować w nowe mebelki, które co prawda pozornie są wypełnione, ale jeszcze z pewnością pomieszczą drugie tyle inwentarza (z tyłu jest pusto).

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Czarne skrzydło mieści w sobie lalki współczesne i dopiero teraz po rozdzieleniu kolekcji na dwie sekcje widzę jak wiele ich mam! Samych Fashionistas jest przeszło 150 pudełek!

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Pozbyłem się kanapy, ale musiałem mieć coś do siedzenia, więc kupiłem sobie pufę i szezlong (bardzo wygodny) lubię się na nim rozsiąść i oglądać kolekcję lub telewizję.

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

W jednej z witryn stojących przy drzwiach trzymam toy-sy, które nie są lalkami Barbie, czyli bohaterów STAR WARS, lalki LOL O.M.G., Monster High oraz My Little Pony i Lego.

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

W lalkowym pokoju poza witrynami i miejscem do wypoczynku znajdują się jeszcze trzy "wystawki", czyli domki dla Barbie. Moim ulubionym i ogólnie (moim zdaniem) najfajniejszym domkiem w historii  Barbie jest La Casa Villa Terrasse 1988. Przed willą rozłożony Magic Van 1986.

Doll room - Mars collector Barbie

Kolejna wystawka, czyli domek Fold 'n Fun House 1992 oraz Bubbling Spa 1983.

Doll room - Mars collector Barbie

Doll room - Mars collector Barbie

Trzecie domostwo to miejski domek z 2017 roku, oczywiście obsadzony współczesnymi lalkami, bo ja nie lubię mieszać epok.

Doll room - Mars collector Barbie

Białe schodki służą mi w dwóch celach, oczywiście do sięgania lalek stojących wysoko oraz mini wystawy, na której często stoją najnowsze rezydentki. Obecnie widać na nich Barbie Andy Warhol.
Doll room - Mars collector Barbie
 
Tyle na dziś, do zobaczenia wkrótce. :) 
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety