czwartek, 23 marca 2017

Fashionistas™ Barbie® 2016 cz.4 (21)

Witam wszystkich bardzo serdecznie w czwartej części cyklu o Barbie Fashionistas. Zanim jednak przystąpię do prezentacji, chciałbym zwrócić się do Was drodzy czytelnicy i ponownie bardzo miło podziękować za ogrom pozytywnych słów, które piszecie do mnie w różnych wiadomościach prywatnych. Serducho rośnie, gdy po raz kolejny czytam te same zdania odnośnie bloga, kolekcji i ogólnie mojej osoby. Fakt, że jesteście ludźmi w różnym wieku i różnej płci sprawia, że mam świadomość, iż trafiam do szerokiego grona odbiorców. Bardzo często nie posiadając własnych blogów, nie traktujecie mnie jak swojej konkurencji, a szczerze doceniacie za całokształt. Cieszy mnie, że podobają Wam się zdjęcia, styl pisania, systematyczność, wiedza i pomoc w identyfikacji, ale to tylko efekt uboczny mojej prawdziwej, nieudawanej pasji, którą zdecydowanie czuję. Niektóre rozmowy z Wami inspirują mnie do napisania wielu bardziej merytorycznych notek, ale z uwagi na katalogowy charakter mojego bloga jest to trochę trudne do pogodzenia, ale kto wie, może się uda. Prosicie również, aby notki pojawiały się częściej niż raz w tygodniu, ale to niestety nie jest możliwe z uwagi na brak czasu. Jeszcze raz dzięki, że jesteście i ogromnie mi miło, że pomimo "muru", który stworzyłem, likwidując opcję ogólnego komentowania, umiecie i chcecie do mnie trafiać i to się liczy dla mnie podwójnie. 

Zapraszam na prezentację kolejnej trójki Fashionistas tym razem z numerami 6, 47 i 55. Dwójka z nich posiada nowe headmoldy, a całą trójkę łączy jedna wspólna cecha, element garderoby w kolorze buraczkowym. 
Fashionistas™ Barbie® 2016


Dossier
imię: Barbie (nr 55) Denim and Dazzle
data przybycia do mnie: 3 marca 2017
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: DVX77
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: 2016 - brak oficjalnej nazwy
ciało: Tall 2015
ręce: PTS jedna lekko zgięta druga prosta
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: brązowe
usta: różowe
włosy: czarne kręcone

Zaczynam od wysokiej brunetki, której pudło ma tekturkę w poziome, czarno białe paski. Wysoka, lekko śniada z ciekawą urodą i kręconymi włosami. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 55 Denim and Dazzle

Ubrana w buraczkową bluzeczkę w czarne skośne paski, ozdobioną brokatem i jeansową spódniczkę z guzikami. Oba elementy są ze sobą zszyte, tworząc sukienkę zapinaną z tyłu na rzep. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 55 Denim and Dazzle

Dodatki i buty:
Na głowie lalki widzimy ciemno różowe, przeźroczyste okulary, a na stopach białe adidasy. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 55 Denim and Dazzle

Barbie z numerem 55 dostała nowy headmold 2016, który nie posiada jeszcze oficjalnej nazwy, ale patrząc na niego od razu widać, że jego twórca wzorował się na greckiej urodzie. Najbardziej spektakularnym akcentem tej twarzy potwierdzającym moje przypuszczenia jest haczykowaty nos, z którego słyną greckie kobiety. Pisałem już o tym, prezentując murzyńską Barbie Zig and Zag, ale Mattel zaczyna fajnie podchodzić do kanonów piękna, tworząc moldy, które coraz bardziej przeczą ideałom. Projekt bardzo mi się podoba i chciałbym zobaczyć go w innych odsłonach. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 55 Denim and Dazzle

Włosy lalki to kaskady drobnych, ciemnych loków na czubku głowy zebranych w mały koczek. Cieszy mnie, że Mattel coraz częściej stosuje kędziory, bo to bardzo fajna odskocznia po latach prostoty. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 55 Denim and Dazzle
*

Dossier
imię: Barbie (nr 47) Kittie Cutie
data przybycia do mnie: 3 marca 2017
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: DVX69
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Millie 2013
ciało: Petite 2015
ręce: PTS jedna zgięta w 90 stopni druga prosta
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: bardzo blady
oczy: brązowe
usta: pastelowy róż
włosy: jaskrawy rudy

Wesoła, niska "rudaska" z pudełka w skośne pasy jest zdecydowanie udaną i ciekawą jednostką. Interesująca stylizacja połączona z fajną buźką i niskim wzrostem sprawia, że dziewczyna przypomina raczej nastolatkę niż dorosłą lalkę. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 47 Kittie Cutie

Ubrana w sukienkę składającą się z białej bluzeczki z wizerunkiem kota, jasnej buraczkowej spódniczki i jeansowego bezrękawnika. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 47 Kittie Cutie

Dodatki i buty:
Na głowie lalki widzimy czarną, plastikową czapkę, która wzorem do złudzenia przypomina materiałową. Na stopach półdługie kozaczki.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 47 Kittie Cutie

Twarz tej Barbie to headmold Millie 2013, który pierwszy raz od swojej premiery w 2014 roku przybrał inny kolor oczu i włosów. Zawsze widziany z niebieskimi oczami i blond włosami przy tym modelu zaskakuje nas brązem i rudością. Nie mogę nie wspomnieć o uroczych piegach, które w śmieszny sposób umieszczono tuż pod oczami. Lubię rudzielców i dla mnie każda ruda to Midge :D 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 47 Kittie Cutie

Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 47 Kittie Cutie
*

Dossier
imię: Ken (nr 6) Color Blocked Cool
data przybycia do mnie: 2 lutego 2017
seria: Fashionistas DWK44
numer katalogowy: DWK47
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2016
na rynku: 2016/2017
headmold: 2016 - brak oficjalnej nazwy
ciało: 2016
ręce: PTS obie proste
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: naturalny lekko śniady
oczy: brązowe
usta: naturalne
włosy: czarne wmoldowane

Pan brunet z pudełka w kratkę. Przystojniak o czarnych włosach i uroczym uśmiechu, drugi w tym roku nowy facet Mattela. Przypadł mi do gustu i moim zdaniem powinien zastąpić ogólnie przyjęty wizerunek Kena. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 6 Color Blocked Cool

Ubrany w czarno szary podkoszulek w bardzo drobną krateczkę i jeansowe buraczkowe, powycierane spodnie.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 6 Color Blocked Cool

Na stopach Kena widzimy beżowe sztyblety.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 6 Color Blocked Cool

Buzia Kena dzierży nowy headmold 2016, który również tak jak wyżej prezentowana urocza "greczynka" nie posiada jeszcze swojej nazwy. Jego lico jest zupełnie inne od standardowego Kena, co widać już na pierwszy rzut oka. Promienny uśmiech z białymi zębami, właśnie taki radosny wizerunek lansuje nowy mold. Jego twarz trochę przypomina dawnych Kenów z lat 70-tych, 80-tych i 90-tych, ale jednak widać w niej wciąż bardziej chłopca, a nie dorosłego mężczyznę. Wmoldowane czarne włosy (uwielbiam) prezentują jedną z modnych współczesnych męskich fryzur. Wystrzyżone krócej boki i bujna czupryna postawiona lekko do góry. Szkoda, że nie zrobili mu kilkudniowego zarostu, albo jeszcze lepiej brody! Wciąż czekam na powrót męskiego Kena. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 6 Color Blocked Cool

Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 6 Color Blocked Cool

Tyle na dziś. Pozdrawiam i do zobaczenia w przyszłym tygodniu w piątej części. ♥ ♥ ♥
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety