czwartek, 17 września 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.7

Serdecznie witam w siódmej części prezentacji lalek z serii Fashionistas. Dziś przedstawię cztery modele tych zdecydowanie udanych dziewczynek w tym dwie odsłony samej Barbie. Ta seria jest moim zdaniem naprawdę super i cieszy mnie, że do zebrania całej obsady brakuje mi już tylko sześciu lalek, na które z niecierpliwością czekam i mam nadzieję, że rychło pojawią się w naszych sklepach.
Fashionistas™ Barbie® 2014


Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 25 sierpnia 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CLN59
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: 2013
ręce: PTS zgięte w 90 stopni
oczy: niebieskie
włosy: blond
usta: różowe
Ten model Barbie zachwycił mnie już od chwili ujrzenia zdjęć promocyjnych i przyznam, że bardzo jej wyczekiwałem. Podoba mi się w niej dosłownie wszystko od odcienia włosów przez spore, okrągłe oczy po sukienkę. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN59

Sukienka jak widać ma ciekawy krój - stójka, brak rękawów, wąska w biodrach, rozkloszowana na dole. Wzór w romby łączy się ze wzorem w szerokie pasy. Do tego różowy naszyjnik i pasek.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN59

Dodatki:
Różowa torebka i płaskie sandały na koturnie.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN59

Jej buzia jest naprawdę urocza. Kurczę, nigdy nie przypuszczałem, że kiedykolwiek napiszę tak o nowej playline, ale Mattel się poprawił, więc moje zdanie automatycznie też. Ma duże, okrągłe oczy, które kojarzą mi się z drugą połową lat 80-tych. Oczywiście mowa o kształcie, a nie o rysunku oka. Włosy są bardzo jasne w odcieniu słonecznego blondu - uwielbiam.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN59

Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN59

*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 25 sierpnia 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CLN60
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: 2013
ręce: PTS 
oczy: niebieskie
włosy: miodowy blond
usta: różowe
Druga Barbie różni się wyglądem od poprzedniczki i, mimo że posiada ten sam headmold jej odbiór jest inny. Podoba mi się jej cukierkowy wygląd bo, mimo że pozornie jest cała różowa, to zdecydowanie pudrowy róż jest jednym z najpiękniejszych z jego odcieni. Na uwagę zasługuje tylna ścianka pudełka cała w serca, ten element jeszcze bardziej podkreślił urok samej Barbie. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN60

Ubrana jest w sukienkę, która składa się z bluzeczki w kolorze pudrowego różu z napisem DREAM oraz opalizującej, mieniącej seledynowej spódnicy w różowe róże.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN60

Dodatki:
Różowa torebka w koraliki oraz białe szpilki zapinane na kostce - te buciki kojarzą mi się z obuwiem pierwszej Barbie Super Star 1976.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN60

Buzia jest urocza, choć jak pisałem powyżej inna w odbiorze od poprzedniczki. Ma zdecydowanie drobniejsze oczy, które dla odmiany kojarzą mi się z pierwszą połową lat 80-tych. Włosy są w kolorze miodowym z drobnymi jaśniejszymi pasemkami - całość robi bardzo przyjemne wrażenie. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN60

Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN60

*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 25 sierpnia 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CLN62
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Summer 2011 
ciało: 2013
ręce: PTS 
oczy: zielone 
włosy: brązowe 
usta: różowe
Ta lalka na pierwszy rzut oka wydała mi się nijaka. Kupiłem ją tylko z uwagi na to, by mieć komplet serii. Jednak z czasem odkryłem w niej ukryty urok. Jest zdecydowanie bardzo naturalna. Ma przeszywające spojrzenie i szczery, rozbrajający uśmiech. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN62

Strój jest zachowany w stylu codziennym. Bluzka i spódnica są oddzielnymi elementami garderoby i to jest zdecydowanie na plus. Bluzka składa się z dwóch materiałów pierwszy to czarna siateczka, a drugi jest żółty w białe kwiaty. Spódniczka w kolorze szarym obszyta jest białą koronką. Na ręku widzimy różową bransoletkę - całość tego stroju współgra ze sobą. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN62
Dodatki:
Szara torebka z frędzlami oraz białe, wysokie buty, koturny zapinane na kostce.
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN62

Lalka posiada headmold Summer 2011, który zadebiutował w 2012 roku wraz z wypuszczeniem serii Fashionistas 2011. Całość jej buzi jest przyjemna, ale najładniejsze ma oczy w kolorze butelkowej zieleni z szarym odblaskiem, przez co oczy wydają się szaro-niebieskie. Gładkie włosy są ciemnoczekoladowe z jaśniejszymi refleksami. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN62

Fashionistas™ Barbie® 2014 CLN62

*
Dossier
imię: Grace 
data przybycia do mnie: 25 sierpnia 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CJV75
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Mbili 2011
ciało: 2013
ręce: PTR i PTS
oczy: zielone 
włosy: brązowe z jasnymi refleksami 
usta: łososiowe 
Ostatnia, prezentowana dziś lalka jest moją ulubienicą. Jako jedyna z obsady ma oficjalne imię Grace i choć na pudełku nie jest to napisane, to w całej sieci ta lalka funkcjonuje jako Grace. Jest urocza i posiada mój ulubiony murzyński headmold Mbili (2011). 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJV75

Grace ma na sobie bardzo letnią, wzorzystą, różową sukienkę z pomarańczowymi lamówkami. Podoba mi się odcień jej skóry - jest taki idealny dla mulatki. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJV75
Dodatki:
Łososiowa, pikowana torebka i białe buty na wysokich obcasach zapinanych na kostce (jak Barbie serduszkowa). 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJV75

Headmold Mbili (2001-2011) jest moim ulubionym murzyńskim headmoldem (nie licząc Christie 1987) i bardzo się cieszę, że zawitał w świecie Fashionistas. Mam nadzieję, że nie będzie to chwilowa obecność i Grace będzie pojawiać się u boku Barbie dość często. Ten model ma piękne, zielone oczy pozbawione zbędnego makijażu. Usta pomalowane na wyrazisty, jasny kolor bardzo ładnie kontrastują z ciemną cerą. Włosy lalki są jasnobrązowe z licznymi pasemkami w kolorze słomkowego blondu. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJV75

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJV75

Bonus:
Ostatnio wpadły mi na dysk zdjęcia promocyjne lalek Barbie na rok 2016. Mattel się stara i naprawdę mile mnie zaskakuje. Wszystkie widoczne na zdjęciach lalki już wpisałem na moją wishlistę. 

Zawsze podobały mi się serie zimowe, a ta jest zdecydowanie przyjemna, może lekko różowa, ale w pastelowym odcieniu, więc do zniesienia. Taki kwartecik to również idealny sposób na zatrzymanie w kolekcji wszystkich sióstr jednocześnie w jednym pudełku.

Mattel chyba czyta w moich myślach, bo zrobił Barbie z włosami blond afro (jak Desiree/Artsy albinos). Jest cudna, ma świetną stylizację i z wielką przyjemnością przywitam ją w kolekcji - jest na co czekać. 


Tu zapowiedź następnego i cudnego wydania headmoldu Kassandra (2014). Kolejne spełnienie moich życzeń, bo jest wśród nowych Fashionistas jedną z moich faworytek. Cudowna stylizacja, pareo i zajebisty kapelusz! Uwielbiam kapelusze! 

                             
Barbie i jej siostry oraz nowy headmold 2014 (z szerokim nosem) tym razem w wieczorowym wydaniu. Wszystkie te lalki bardzo wpadły mi w oko, ale najbardziej urocza sukienka w kratkę - rzadko spotykany outfit w garderobie Barbie. 

Tyle na dziś. Do zobaczenia w kolejnej nocie.
Pozdrawiam Mars.

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety