czwartek, 3 grudnia 2015

Inwazja Monster High™ czyli najazd strasznych lalek na Barbieland cz.4 Boo York - Luna, Mauscedes, Elle

Witam wszystkich w pierwszej prezentacji grudnia. Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować za maile, które do mnie nadsyłacie i wszystkie miłe słowa w nich zawarte. Naprawdę, jest mi niezmiernie miło i ciągle jestem lekko onieśmielony określeniami, których używacie opisując mój zbiór, bloga i ogólne prowadzenie kolekcji. Jednocześnie przepraszam, że odpisuję po długim czasie, ale naprawdę nie mam czasu być na lalkowym mailu codziennie. Hobby jest dla mnie ważne, ale to tylko hobby i nie zajmuje mi ono całego życia, choć może na to wskazywać moje zaangażowanie w temat. ;)

Ostatnio bardzo poszalałem z zakupami nowego inwentarza, dostałem też sporo lalkowych prezentów urodzinowych, więc finałem jest spory stos pudełkowych nowości. Mam już ich tyle, że sam nie wiedziałem, który rodzaj lalek zaprezentować najpierw. W końcu się zdecydowałem, że dziś na łamach bloga zaprezentuję kolejną dawkę "straszyciółek", które i tak dość długo czekają na swoje 5 minut. Nie potrafię się oprzeć lalkom Monster High, nie umiem i już. Wszyscy moi bliscy doskonale o tym wiedzą i często wspierają tę straszną odmianę lalkowego wirusa. Trzy lalki to może nie inwazja, ale jednak kolejny zastrzyk potworów trafił do mojego zbioru. Lalki są prezentem od mojej cudownej, drugiej połówki. Statystyczny facet na dzień chłopaka dostaje zabawną bieliznę, perfumy, zegarki lub ulubioną grę, a ja dostaje lalki! Fajnie prawda? Trzy nowe twarze w świecie Monster High, a dokładniej postacie z obecnie najnowszego filmu Boo York Boo York są zdecydowanie urocze. Przedstawiają ćmę, szczurzycę i robota. 

Dossier
imię: Luna, Mouscedes, Elle 
córki: człowieka ćmy, króla szczurów, robotów 
data przybycia do mnie: 30 września 2015
numer katalogowy: CMJ90
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2014
na rynku: 2015
oczy: czerwone, różowe, fioletowe
włosy: czarne z czerwonymi pasmami, różowe, fioletowo-turkusowe
skóra: żółta, szara, jasno fioletowa 
usta: czarne w czerwonymi pasmami, różowe, granatowe z turkusowymi pasmami 

Lalki przybyły do mnie naprawdę niespodziewanie. Jak cudownie żyć w związku osobą, która doskonale wie, co sprawi nam prawdziwą frajdę i co najważniejsze doskonale zna obsadę naszej kolekcji. Przewspaniały gest i przewspaniałe serce. Dzięki kochanie. :* 
Monster High™ Boo York - Luna, Mouscedes, Elle 2014 

Monster High™ Boo York - Luna, Mouscedes, Elle 2014 

Prezentację zacznę od Luny, która jest wśród tej trójki moją zdecydowaną faworytką. Luna jest pierwszą żółtą Monster-ką oraz pierwszym owadem z pośród zgrai potworów. Cały jej odbiór jest bardzo pozytywny.
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

Luna ma czarne, lśniące włosy z czerwonymi pasemkami. Uczesane w dwa kucyki z gęstą ładnie podwiniętą grzywką. Z głowy lalki wychodzą czarne, urocze czułki. 
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

Oczy lalki są czerwono-pomarańczowe, a tęczówka posiada charakterystyczną dla owadów siatkę.  
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

W ręku lalka trzyma czerwone okulary w kształcie ćmy.
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

Sukienka w tematyce rozświetlonego miasta nocą - ulubiony klimat dla ćmy. 
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

Na tym zdjęciu chciałem skupić uwagę na skrzydłach, które niestety lekko zlały się z tłem pudełka, ale i tak można je dostrzec.
Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 

Monster High™ Boo York - Luna Mothews™ 2014 
*

Drugą bohaterką Boo York-u jest mała szczurzyca. Szara myszka w jej przypadku to zdecydowanie przyjemne określenie. Podoba mi się jej kolorystyka i ogólny słodki styl. 
Monster High™ Boo York - Mouscedes King ™ 2014 

Ma różowe oczy ozdobione seledynowym cieniem. Na pyszczku widzimy piegi, z których powinny wystawać wąsy. Z różowych ust wystają dwa mysie ząbki. Mauscedes ma pastelowe, różowe włosy, które zdobi seledynowa opaska z kokardką. 
Monster High™ Boo York - Mouscedes King ™ 2014

Podoba mi się jej ubranko, a zwłaszcza plisowana spódnica w kolorze butelkowej zieleni. Na zdjęciu możemy też dostrzec dłonie lalki zakończone mysimi pazurkami.
Monster High™ Boo York - Mouscedes King ™ 2014

Monster High™ Boo York - Mouscedes King™ 2014

Trzecią z nowych postaci jest Elle, czyli android. Lalka również mi się podoba, bo zawsze lubiłem tematykę robotyki. Stylizacja Elle utrzymana jest w zimnych kolorach niebieskiego, fioletu i granatu. 
Monster High™ Boo York - Elle Eedee™ 2014

Twarz lalki jest lekko świecąca. Tęczówki są fioletowe, imitujące przesłonę migawki jak w aparacie fotograficznym. Oczy pokryte są turkusowym cieniem. Podobny kolor możemy zauważyć w pasemkach jej włosów. 
Monster High™ Boo York - Elle Eedee™ 2014

Sukienka posiada wzór elektrod, a na niej widać fioletowe, metaliczne bolerko. Elle jest drugą maszyną Monster, którą posiadam w zbiorze. Pierwszą z nich jest przepiękna Robecca, którą możecie zobaczyć w poprzedniej części cyklu Inwazja Monster High (KLIK). 
Monster High™ Boo York - Elle Eedee™ 2014

Najbardziej spektakularnym elementem stroju tej lalki są zdecydowanie buty! Nie trzeba nic pisać wystarczy zobaczyć. 
Monster High™ Boo York - Elle Eedee™ 2014

Monster High™ Boo York 2014

Poniżej zdjęcie wspomnianych na wstępie najnowszych nabytków Monster High czekających na skatalogowanie. Podobny stosik mógłbym ułożyć z nowych Barbie, ale one nie są tematem dzisiejszej noty. 


Na zakończenie notki chciałbym zaprezentować filmy trójki osób, które podobnie jak ja zwariowali na punkcie Monster High. Przedstawiam moich ulubionych z szerokiego wachlarza dostępnych na YT. Oglądając ich kolekcje, zakupy i widząc radość z rosnącej kolekcji, pozytywnie się nakręcam i motywuję do powiększania własnej. 



Tyle na dziś. Do zobaczenia w kolejnej prezentacji, a w niej znów wrócimy do świata Barbie. 
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety