czwartek, 25 maja 2017

Glam Vacation Barbie® 2015, Chelsea i fashion

Witam w kolejnej prezentacji lalek oraz dodatków z rodziny współczesnego świata palyline-u. Dziś katalogowany inwentarz to łupy, które nabyłem będąc na "majówce". Zawsze staram się aby cokolwiek lalkowego wróciło ze mną z każdej podróży, więc tak było i tym razem. Musielibyście widzieć zdziwioną minę pani celniczki, która przy odprawie widząc brodatego faceta w czapce z daszkiem dostrzegła, że jego bagaż podręczny (nie chciałem by pudełko zgniotło się w walizce) wypchany jest lalkami. Kobieta wyglądająca jak damski odpowiednik Arnolda Schwarzeneggera nieźle się zdziwiła i przepuściła mój plecak przez dodatkowy czujnik sprawdzając czy w środku są faktycznie tylko lalki, czy może przemycam na pokład samolotu jakiś ładunek wybuchowy ukryty w ich głowach. ;) 
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 kwietnia 2017
seria: Glam Vacation DGY73
numer katalogowy: DGY76
produkcja: Made in Indonesia  
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Kassandra 2014 
ciało: 2015
nogi: brak artykulacji 
odcień skóry: śniady 
oczy: brązowe 
usta: różowe 
włosy: brązowe z jasnymi pasemkami

Prezentację zaczynam od Glam Vacation, na którą miałem chrapkę już od momentu zobaczenia jej na zdjęciach promocyjnych w 2015 roku. Szybko znalazła się na mojej liście "chcę", ale w zeszłym roku nie pojawiła się w naszych sklepach i myślałem, że już jej nie będzie. Gdy na wakacjach zobaczyłem ją na półce nie zastanawiałem się ani chwili, mimo że obok stało sporo innych tegorocznych nowości. Tło tylnej tekturki przedstawia brzeg tropikalnej wyspy, liście palm i elegancki liniowiec na horyzoncie. Obecnie lalkę można kupić również na allegro, ale ja nie żałuję, że jest moją pamiątką z podróży.
Glam Vacation Barbie® 2015

Tył pudełka przedstawia dwie lalki wchodzące w skład wypustu 2015. Obie dziewczyny prezentują się znakomicie stojąc przy barierce eleganckiego promu. W tle widzimy morski horyzont i ułamek tropikalnej wyspy.
Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Dodatkowy strój, czyli różowa koszulka na ramiączka i koronkowe pareo w kolorze ecru.
Glam Vacation Barbie® 2015

Wielki, błękitny "pleciony" kapelusz to mój ulubiony element garderoby. Pewnie się powtarzam, ale ja uwielbiam kapelusze.
Glam Vacation Barbie® 2015

Kostium kąpielowy utrzymany w wielu odcieniach koloru niebieskiego do tego bardzo ozdobny naszyjnik i torebka na ramię w tym samym kolorze.
Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Na stopach lalki widzimy białe, płaskie sandały.
Glam Vacation Barbie® 2015

Buzia Barbie, to headmold Kassandra (2014), który zadebiutował w pierwszym wypuście nowych Fashionistas 2014 KLIK. Glam Vacation to dopiero drugi model, przy którym wykorzystano ten oryginalny odlew (trzecim jest najnowsza Made to Move - piłkarka). Twarz jest bardzo egzotyczna, daleka od kanonów idealnego piękna i przez to bardzo ciekawa i łatwa w rozpoznaniu. Trudno mi określić jaką przynależność etniczną reprezentuje, ale wydaje mi się, że ma korzenie Brazylijki. Śniada cera, ciemne oczy, szeroki i lekko spłaszczony nos i pieprzyk pod okiem - jest bardzo podobnie zrobiona jak jej pierwowzór.
Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Włosy lalki są w kolorze brązu z grubymi i bardzo widocznymi pasmami jasnego blondu.
Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Zestawienie obu moich Kassandr. Pierwsza odsłona z serii Fashionistas ma ciemniejszą karnację i włosy w odcieniach mahoniu. Druga mimo, że typowo wakacyjna ma jaśniejszy odcień skóry, a jej włosy jak pisałem wyżej są brązowe z grubymi blond pasmami. Mając w rękach dwie lalki z tym samym moldem lubię sobie myśleć, że jest to ta sama postać tylko z innego okresu jej "życia". Reasumując, piękna i egzotyczna Kassandra w roku 2014 nosiła półdługie włosy w buraczkowych odcieniach, a jej skóra jest ciemniejsza po wakacjach. Natomiast rok później, czyli w roku 2015 ma skrócone i rozjaśnione kosmyki, a jej cera dopiero ściemnieje bo dopiero przyjechała na tropikalną wyspę. Każda dziewczyna ma w swojej garderobie ulubione fatałaszki w tym przypadku obie Kassandry mają ten sam krój torebki tylko w innym kolorze, ciekawe czy to przypadek, czy jednak projektanci Mattela myślą moimi kategoriami. ;) Uwielbiam takie spojrzenie na lalki.
Fashionistas Barbie 2014, Glam Vacation Barbie® 2015

Razem z Glam Vacation w moje łapki wpadła kolejna mała Chelsea i jedno fashion.
Glam Vacation Barbie® 2015

Chelsea (Asst.CMY16 - CMY19) 2014. Podobnie jaj jej starsza opiekunka jest w klimacie wakacyjnym. Ubrana w kostium kąpielowy (namalowany) ze zdejmowaną falbanką. Ma również maskę do nurkowania i ręcznik. Lalka ma włosy w kolorze słomkowym i zielone oczy, a takiej Chelsea-y nie miałem jeszcze w zbiorze, więc mój wybór był oczywisty.
Chelsea 2014

Fashion (Asst.CFX73-DHK09) 2015. Krótkie, jeansowe spodenki z leginsami. Idealny strój na wieczór na egzotycznej wyspie.
Fashion Barbie Asst.CFX73-DHK09

Fashion Barbie Asst.CFX73-DHK09

Bonus:
Już jakiś czas temu (w marcu) przybyła do mnie wielka paka, ale co kryje jej wnętrze, dowiecie się w czerwcowych notkach. Zdradzę jedynie, że są to klamoty archiwalne z lat 80-tych co wyczuła i koniecznie chciała sprawdzić moja Jeans Barbie. ;)


Pozdrawiam ♥ ♥ ♥
Mars collector Barbie 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety