czwartek, 24 sierpnia 2017

Glam Vacation Barbie® 2015, Chelsea, Furniture & accessories, fashion 2016

Witam w kolejnej wakacyjnej prezentacji. Dziś przedstawiam Barbie i mały arsenał dodatków, które trafiły do mnie pierwszego czerwca, czyli dokładnie w dzień (dorosłego) dziecka. ;) Letni zestaw, który oczywiście sam sobie złożyłem zawiera radosną Barbie, jej najmłodszą siostrzyczkę Chelsea'ę, cudowny, tęczowy hamak, sukienkę oraz dwa woreczki z różnymi dodatkami. 
Glam Vacation Barbie® 2015
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 1 czerwca 2017
seria: Glam Vacation DGY73
numer katalogowy: DGY74
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Millie 2013
ciało: 2015 brak artykulacji
odcień skóry: naturalny jasny
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: naturalny blond

Prezentację zaczynam od Barbie, która jakby nie było, jest niekwestionowaną gwiazdą całego zestawu. Na ten model Glam Vacation polowałem już w zeszłym roku (gdy była nowością) z zachwytem patrząc jak moi znajomi "zza wielkiej wody" chwalą się nią niemiłosiernie na swoich profilach. Cierpliwie czekałem, jednocześnie systematycznie wertowałem sklepowe półki i portale aukcyjne, ale lalka nie dotarła do naszego kraju. Lato się skończyło i zapał na lalkę razem z nim, więc odpuściłem sobie sprowadzanie. W tym roku z wielkim opóźnieniem trafiła do naszej dystrybucji i gdy tylko ją zobaczyłem, z przyjemnością dodałem do swojego zbioru. Ostatnimi czasy bardzo lubię kupować lalki, które pasują do danej pory roku. W realu wszystko się zgadza, ale przez opisywanie inwentarza zgodnie z kolejnością przybycia są małe obsuwki i czasem lalka kupowana z pierwszymi promieniami letniego słońca opisywana jest prawie pod koniec tej najpiękniejszej pory roku - ale ja mam problemy ha ha ha. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Barbie z serii Glam Vacation podobnie jak sezon wcześniej przyodziała jednoczęściowy kostium kąpielowy, ale tym razem koloru różowego w białe kropki. Poszalała albo wróciła do korzeni, bo ręcznik, który trzyma na swojej zgiętej ręce, jak i okulary we włosach również są różowe. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Pozostałe dodatki nadrabiają innymi kolorami. Słomkowy kapelusz z wąskim rondem, żółta koszulka z czarnym napisem Cali i kwieciste pareo z falbanką, które po założeniu wygląda jak asymetryczna spódnica. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Fioletowa, pleciona i pojemna torba na plażowe szpargały. Nie wiem jak to się stało, ale zapomniałem zrobić zdjęcia obuwia lalki. Barbie ma na stopach czarne trepki na wysokiej podeszwie. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Lubię headmold Millie (2013) za świeżość i dziewczęcość, uważam, że te rysy mają naprawdę spory potencjał. Gdyby tylko Mattel zaczął zmieniać swoją sztywną i z lekka nudnawą koncepcję i od czasu do czasu urozmaicił rysunek oka lub przynajmniej sam makijaż (nie tylko sporadycznie usta i cienie) byłoby z pewnością ciekawiej. Dobrym przykładem jest wariacja przy serii Fashionistas, gdzie Millie jest niska i ruda KLIK
Ten model podstawowej Barbie zauroczył mnie włosami w kolorze naturalnego blondu bardzo rzadko stosowanego przy tej buzi. W ciągu krótkiej, bo niespełna czteroletniej karierze tego moldu taki odcień widzę dopiero drugi raz. Kolejnym plusem jest sama fryzura, czyli liczne spiralne loki, które zaczynają być stosowane coraz częściej. Musiałbym kiedyś zrobić zestawienie nowych panien z kędziorami. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Glam Vacation Barbie® 2015

Barbie blondynka jest drugą i ostatnią lalką z serii Glam Vacation 2015. Będąc na tegorocznej majówce w Sopocie kupiłem sobie egzotyczną Kasandrę KLIK. Klasycznej Barbie nie było wówczas na stanie, ale może to i dobrze, bo obie nie zmieściłyby się do bagażu podręcznego. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Zastanawiam się, dlaczego projektanci wakacyjnych lalek Barbie nie dają im praktycznie żadnej opalenizny. Jeszcze jakiś czas temu myślałem, że to jednorazowy wyskok, podziwiając Glam Vacation 2014 (2015), jej jasną skórę oraz naturalny prześliczny kolor włosów. Przy kontynuacji serii, czyli w ubiegłorocznym wydaniu sytuacja się powtórzyła - czyżby to nowa moda, tradycja, czy jedynie oszczędności przy produkcji ciałek. Notabene takie ciało może mieć również lalka pielęgniarka, czy choćby Barbie z pieskiem.
Glam Vacation Barbie® 2015, Glam Vacation Barbie® 2014

Dla porównania współczesna Barbie Glam Vacation 2015 w towarzystwie Sun Sensation 1991. Nie muszę chyba wspominać o różnicach, bo sprawa jest oczywista. Czy kiedyś doczekam się Barbie "skwarki" na rysach Millie? Czas pokaże - na ten rok Mattel nie wypuścił żadnych lalek Glam Vacation, a szkoda, bo to bardzo fajna seria. 
Glam Vacation Barbie® 2015, Sun Sensation Barbie® 1991 

Musiałem zwyczajnie zdublować tę lalkę i wygramolić jedną z pudełka. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Razem z Barbie trafiła do mnie słodka Chelsea w równie wakacyjnym klimacie. Milusińska pochodzi z serii Barbie & her Sisters in a Puppy Chase 2015. Ubrana jest w kolorową, letnią sukieneczkę i różowe klapeczki. Włosy ma długie i proste w kolorze słonecznego blondu, a usta w pudrowym różu. 
Barbie & her Sisters in a Puppy Chase DMD95

Hamak (DVX47), który chciałem mieć już od chwili zobaczenia pierwszych zdjęć promocyjnych. Pochodzi z serii Furniture & accessories 2016, z której mam również grilla (prezentacja w poprzedniej notce).
Furniture & accessories 2016 - DVX47

Furniture & accessories 2016 - DVX47

Furniture & accessories 2016 - DVX47

Furniture & accessories 2016 - DVX47


Trzy paczuszki z letnimi i modnymi akcesoriami.
Fashion & accessories - DWG07, DWG69, DHC54 

Asst.FCT12 - DWG07 - 2016 

Asst.FCP32 - DWD69 - 2016 

Asst.CFX30 - DHC54 - 2015

Specjalne pudełeczko z fashion'ami i zdublowana Barbie Glam Vacation przegląda spory zasób ciuszków i dodatków NRFB. 
Glam Vacation Barbie® 2015

Bonus:
Zestaw pięknych letnich ciuszków kupiłem, będąc na tegorocznym urlopie na wyspie Gran Canaria. Prezentuje je teraz bo najbardziej pasują do wakacyjnego setu. Nie mogłem zrezygnować ze swojej tradycji i nie przywieźć pamiątki w postaci czegoś, co dotyczy lalki Barbie. Dlatego, gdy tylko zobaczyłem ten zestaw, wiedziałem, że przyjedzie ze mną do domu. Pochodzi z roku 2012 i kosztował jedynie 13 euro. 
Asst.N4855 - X7859 - 2012  

Zdjęcie z cyklu "pamiętniki z wakacji". Na fotce jedna z moich Barbie "Starterek", czyli lalek do przebieranek, zabierania w podróże, robienia fotek. 
Asst.N4855 - X7859 Barbie on the Gran Canaria 
Za kulisami:
Kadr z pracy nad dziś opublikowanym wpisem i lalki, które zdublowałem w celu wyjęcia z pudełka. Wystawiłem je z witryny chcąc zrobić grupową, studyjną fotkę, ale niestety ich  ilość sprawiła, że zrezygnowałem z tego projektu.
Doll room Mars collcctor Barbie 


Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień w ostatni czwartek sierpnia.♥ ♥ ♥ Okropnie to brzmi! Nie cierpię września, bo zapowiada koniec lata.

Mars collector Barbie 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety