czwartek, 10 stycznia 2013

Argentina Barbie® Dolls Of The World® 2011

Witam w kolejnej nocie - dziś zaprezentuję ostatnią z lalek DOTW, która na dzień dzisiejszy zamieszkuje półkę w mojej witrynie. Dzisiejsza Barbie nosi headmold Teresa (1990) - jest to najmłodsza ze starszego pokolenia przyjaciółek Barbie. Najmłodsza stażem, ale nie imieniem, bo śmiem przypomnieć, że Teresa wystąpiła u boku Barbie już w latach 80, ale wtedy nosiła pożyczony headmold Steffie (1971), którego przedstawiać nie muszę, ale przykład Teresy z tym headmoldem możecie zobaczyć tu: (KLIK). Teresa jak sama data moldu wskazuje dostała własne rysy w roku 1990, a jej wizerunek Mattel wykorzystuje się do dziś dzień. 

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 3 grudnia 2012
rok produkcji - 2011
headmold - Teresa 1990
ciało - TNT 1966
ręce - PTS jedna prosta druga zgięta w 90 stopni.
seria - DOTW
numer katalogowy - W3375
produkcja - MADE IN INDONESIA
oczy - piwne
usta - różowe
włosy - naturalny blond

Lalka przybyła NRFB i taką pozostanie - właściwości pudełka pokazywałem w poprzedniej nocie o Barbie China, więc nie widziałem potrzeby dublowania tego kroku.

Barbie Argentina DOTW - 2011

Barbie Argentina DOTW - 2011

Barbie Argentina DOTW - 2011

Barbie Argentina DOTW - 2011

Barbie towarzyszy zwierzątko - choć wydaje mi się, że ten element jest zbędny i psuje powagę lalki.  

Barbie Argentina DOTW - 2011

Bardzo podoba mi się sukienka - turkusowa, opięta na biuście i biodrach, ozdobiona falbanką przy dekolcie oraz licznymi frędzlami na spodzie. Ramiona lalki zdobi czarna koronkowa chusta.

Barbie Argentina DOTW - 2011

Zrobiłem małe ujęcie rodem ze Słomianego Wdowca i wpuściłem do pudełka "trochę wiatru", by pokazać czarne siatkowe rajstopy, które Barbie ma na nogach.

Barbie Argentina DOTW - 2011

Buty to czarne szpilki z paskami. Na kostce mała ozdoba w postaci gumki z czerwonym kwiatkiem.

Barbie Argentina DOTW - 2011

Motyw kwiatu widnieje także we włosach lalki. Fryzura pięknie upięta na bok, włosy są koloru lekko popielatego blondu - bardzo naturalnego. 

Barbie Argentina DOTW - 2011

Rysunek oka jest bardzo delikatny i jednocześnie elegancki. Brązowe oko ozdobione przydymionym czekoladowym cieniem, do tego cieniowane brwi. Usta w kolorze zimnego różu, podkreślone lekko konturówką. 

Barbie Argentina DOTW - 2011

Argentina bardzo przypomina mi moją Tess z serii Basics jeans. Jednak panie różnią się kolorem włosów, makijażem i oczywiście ciałem. 

Barbie Argentina DOTW - 2011

Barbie Argentina w towarzystwie Cyndi Lauper należącej do Joli - Shi4 - obie z headmoldem Teresa (1990), a tak różne. Nasze lalki (tak jak my) dość często mają okazję się spotykać. :)

Barbie Argentina DOTW - 2011

Moje skromne stadko Dolls Of The World Collection - ustawione na półce według dat produkcji.
od lewej: Oriental Barbie 1980, India Barbie 1981, Brazilian Barbie 1989, Jamaican Barbie 1991, Ghanian Barbie 1996, China Barbie 2011 i Argentina Barbie 2011.
W planach mam zakup kolejnych egzemplarzy DOTW, bo wpadłem w tą serię po uszy. :)

My Collection DOTW

Nowinka z lalkowego pokoju: :)
Całkiem niedawno do mojego zbioru kolekcji w pudelkach trafiła Barbie Sinatra. Kupiłem ją pod wpływem impulsu dla pięknego garniturku i kapelusza. Jednak przede wszystkim moje myśli zaprzątało świetnie artykułowane ciało, do którego mam dość ambitne plany. Na chwilę obecną Sinatra stoi na "Vip półce" obok MM, ale tylko dlatego, że podoba mi się symbioza pudełek z twarzami w tle.
W kolejnej nocie (pozostając w klimacie pudeł) powracam do klasyki Barbie z lat 80 i przedstawię moją pierwszą w kolekcji P.J. :)

My Collection

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety