sobota, 1 stycznia 2011

Barbie® as Marilyn Monroe™ Blonde Ambition™ 2008

Witam Wszystkich w pierwszej nocie 2011-tego roku. 

Planowałem napisać o pięknej Marilyn Monroe dopiero za jakiś czas, ale dwa czynniki sprawiły , że robię to dziś.
1. Jaką lalkę można opisać w nowy rok jak nie tę upragnioną?
2. Na wczorajszej zabawie sylwestrowej lalka wzbudziła sensację i zachwyt imprezujących ze mną przyjaciół.
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008 
data przybycia do mnie: 30 grudnia 2010
numer katalogowy: N4987 

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Jest piękna i bardzo cieszę się z jej posiadania. Jestem wielkim fanem Marilyn i zawsze marzyłem, by mieć jej figurkę. Teraz, gdy stałem się kolekcjonerem Barbie spełniło się moje marzenie. 
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Lalka ma przepiękną twarz. Rysunek oka i ust idealnie odzwierciedlają urodę prawdziwej Marilyn (mimo headmoldu Mackie 1991). Oczy lekko przymknięte z efektem tzw "ciężkiej powieki". Usta pomalowane na intensywny czerwony kolor (Marylin bardzo go lubiła ). Na górnej wardze delikatnie "maźnięte" białą farbką zęby, daje to efekt lekko rozchylonych ust. Cała lalka jest wykonana z dużą dbałością o detale: fryzura, charakterystyczny pieprzyk, piękna złota suknia. Są też kolczyki będące małą kopią tych, które Marilyn nosiła naprawdę!
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Teraz coś o wczorajszym Sylwestrze.
Gdy pokazałem znajomym lalkę, ku mojemu zaskoczeniu zrobiła furorę! Nie było reakcji pod tytułem "no ładna" lub "ech ty Marilynfanie" moi znajomi wiedzą o nowym hobby. Nasz Sylwester, choć w charakterze mojej ulubionej domówki był utrzymany w pełnej gali, więc nie tylko Marylin była ubrana w suknię. Moja najlepsza koleżanka przetańczyła z lalką kilka kawałków. Takich mam właśnie znajomych, pozytywnie zakręconych jak ja sam. Kolorowe drinki też zrobiły swoje :)
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Prezentuję kilka zdjęć z wczorajszej zabawy. Na zdjęciu wyżej, widzicie palce Eli która pokazywała Marilyn, że też ma czerwone "pazurki". 
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008

Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2009 

Moja przyjaciółka zgodziła się na publikację baletów z lalką. Mnie także namówiła do sesji. Uległem jej namowom i postanowiłem, że pokażę się pierwszy raz na moim blogu. 
Marilyn Monroe - Blonde Ambition 2008 

Szczęśliwego Nowego roku 2011

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety