czwartek, 20 stycznia 2011

Top Pudło odc.4 - Barbie Movin Groovin 1997

Witam.
Dziś kolej na czwartą kandydatkę Top Pudła, a jest nią platynowa, opalona blondyna, czyli typowa play line.
Lalka z numerem 9 nie potrzebowała prawie żadnego zabiegu spa, jedynie odtworzenia oryginalnej fryzurki i gotowa była na "wybieg". Wybrałem ją z dostępnej czterdziestki, zwłaszcza dla pięknie zachowanych włosów no i moldu super star, do którego mam słabość.



Baśka nie posiada niestety oryginalnego stroju by zachować pozory "prawie nowej", ale ubrana jest moim zdaniem bardzo Barbiowo :) Zachowała za to oryginalne kolczyki.




Przy jej sesji pobawiłem się trochę światłem i niektóre zdjęcia robiłem bez użycia lampy błyskowej. Efekt bardzo mi się podoba, bo działało tu tylko światło dzienne padające z okna :)



Baśka ma fajny rysunek oka, kolor ślepek jest jasno niebieski a tęczówka posiada "promyczki" co nie często się spotyka. Gęsta kita i gęsta grzywka platynowych lśniących włosów dodają jej wielkiego uroku i do tego jeszcze bardzo śniada brzoskwiniowa cera.  Po prostu kwintesencja Barbiowego wizerunku :)





Basia mimo, że sama pochodzi z połowy lat 90, ubrana jest raczej w ciuchy które pochodzą z szalonych i kolorowych lat 80. Ale trzeba przyznać, że te ciuszki tylko nadały jej "play linowego" szyku. Korzystając z okazji, że jeden dzień stycznia był pięknie wiosenny, lalka i jej szalony fotograf pognali, na balkon połapać słonka!



Na koniec indywidualnej sesji Barbie "odsłonięte" dziewczyny pozowały do wspólnej foty, co już się stało lekką tradycją programu.


"SERDECZNIE POZDRAWIAMY I NA 5 ODCINEK WSZYSTKICH ZAPRASZAMY"
(takie hasło wykrzyczały wszystkie dzieszyny, pozując do tej foty)

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety