wtorek, 18 stycznia 2011

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other 
- od kiedy należę do Doll Plazy zauważyłem, że wszędzie na kolekcjonerskich "salonach" pojawiała się ona. Repro Vintage pochodząca z serii Gold Label - czyli wydana w ograniczonej liczby egzemplarzy. Od znajomych dowiedziałem się, że lalka czasami jest dostępna w śmiesznej cenie i udało się, upolowałem ją :)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Wcześniej jakoś nie doceniałem urody Vintage, ale gdy popatrzyłem na nią na stronach forumowiczów z DP, coś pękło i nagle zaczęła mi się podobać :) Nadszedł dzień, że "Vintage" zagościła w moim domu, i wywołała lalkowe poruszenie :)
Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Baśki zbiegły się wokół nowego intrygującego pudełka, te ciekawsze nie wytrzymały i musiały odchylić wieczko. 
Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Bardzo podoba mi się strój Baśki, lubię pomarańczowy kolor. W lalce jednak najbardziej urzekły mnie "prawdziwe rzęsy" jeszcze takiej nie miałem. Fryzurka trochę za sztywna, jak na stylizacje lalki. Czapka, płaszcz, kozaki a włosy wylakierowane jak na bal :)
Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Lalka oczywiście zostanie w pudle, jak wszystkie moje zapudłowane :)
Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Do pudelka dołączony ma certyfikat oraz kartę informacyjną na jej temat. Miała też stojak, ale ten długo u lalki nie zagościł. "Nie korzystasz kochana to ja zabieram" -  powiedziała TH i odeszła dumnym krokiem.


Made For Each Other Barbie® 1969 (2006)

Nowa Baśka na lalkowej półce, grzecznie sobie stoi i czeka..... może na kolejną Vintage bo już wiem, że to nie będzie jedyna w moim zbiorze :)

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety