poniedziałek, 24 stycznia 2011

Top Pudło odc.6 - Barbie z lat?

Witajcie 
Dziś kolejna odsłona laski z Top Pudła.
Szósty odcinek, czyli jesteśmy dokładnie na półmetku prezentacji. Basia z numerem 26 urzekła mnie swoim subtelnym wdziękiem, mimo moldu Super Star nie jest wyzywająca. Jej ubranie odbiega od wcześniej prezentowanych dziewczyn, ale uroda idealnie pasowała mi do właśnie takiej stylizacji.
Headmold (1976)
ciałko TNT (1966) z białymi majtaskami :)
Aktualizacja:
Lala została sprezentowana Jance z bloga Loreen Doll Page. :) 



Zanim lalka przyodziała suknię i kapelusz, przeszła kilka zabiegów spa, włącznie z kręceniem włosków na parze :) Włosy były w idealnym stanie, ale stwierdziłem, że loki znacznie podkreślą klimat epoki.


 Więc znów wałki poszły w ruch! Tym razem (z uwagi na kapelusz) nie do końca, lecz ciasno zakręcone!


Nie obyło się oczywiście bez około 4 minutowego seansu z parą wodą z czajnika :)


I całodobowej mumifikacji na ciepłym grzejniku. Po wszystkich zabiegach Baśka prezentuję się tak:




Muszę przyznać, że włosy lalki są bardzo podatne na kręcenie, nie spodziewałem się aż tak fajnego efektu. Zdjęcie tyłem, przypomina porcelanową lalkę. Kolor włosków to naturalny blond z lekkimi pasemkami. Basia ma bardzo ciekawy makijaż, jej oczy są ciemno niebieskiego koloru, a cień w kolorze złota. Rysunek oka bardzo przypomina mi ten wykonywany w latach osiemdziesiątych. Usta jasno różowe.





Poznaliście szóstą kandydatkę, teraz pora na zdjęcia z pozostałymi lalkami, które już czekają na wspólną  sesję.


Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety