poniedziałek, 10 stycznia 2011

Top Pudło odc.1 - Teresa Twirlin Make-Up - 1997

Witajcie serdecznie w pierwszym odcinku prezentacji lalek, o nazwie - TOP PUDŁO :)
Jak zapewne pamiętacie niedawno robiłem zakupy u Gabi 5mates. Gabi wystawiła do castingu czterdzieści kandydatek z których wybrałem dwanaście! W tuzinie znalazło się 6 ciemnowłosych  i 6 jasnowłosych Basiek. Pierwszą uczestniczką zabawy, która ma zaszczyt się Wam pokazać jest kandydatka z numerem 18 - Teresa Twirlin Make-Up z 1997 roku.



Numer 18 to numer który nadała jej Gabi, wystawiając laleczki na casting. Powyżej widzicie zdjęcie lalki jak wyglądała w nowości (fotka pochodzi z netu). Tereska jest trzecią Tereską w moim całym babińcu. Przypadła mi do gustu od pierwszego wejrzenia, więc wybrałem ją bez żadnego zastanowienia.




Teresa ma ładne brązowe włosy, lekko pokabrowane i bardzo gęste, do tego nastroszona grzyweczka. Oczy lalki pasujące kolorem do włosów, wrzosowy cień, i fajny rysunek brwi. Lalka posiada oryginalne jasno wrzosowe kolczyki i to jej jedyna biżuteria. Lalka ubrana jest w strój, który skleciłem z dołączonych przez Gabi fantów :)





Koleżanki bardzo miło przyjęły Tereskę, wszystkie panie nalegały na wspólną sesję. No nie mogłem im odmówić! :)  Mimo, że w tej prezentacji mają występować tylko "dzieszyny" od Gabi, Teresie jako pierwszej z kandydatek poszedłem na plastikową rękę :)




Tu Teresa -  "Mam nadzieję, że nowy sposób prezentacji Wam się spodobał? Jeszcze w tym tygodniu, zapraszam na drugi odcinek programu. W nim poznacie drugą z naszej dwunastki, trzymajcie się! Do zobaczenia!" W imieniu redakcji też serdecznie zapraszam, Mars :)

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety