środa, 5 stycznia 2011

Flower Power Teresa® 2000

Zimowy poranek, kolejna przesyłka, jakoś przed świętami a w niej moja druga w kolekcji Tereska !!!

Headmold (1990)
ciałko TNT (1991) z odchylanymi na boki rękami.

Jest to pierwsza rudowłosa lalka w mojej kolekcji. Owszem rudy mało intensywny ale jednak rudy :)
Lalka ubrana w jasno seledynową sukienkę "własnej roboty" byłej właścicielki. Bardzo ładnie się w niej prezentuje i pasuje do jej urody.
Teresa dopiero niedawno trafiła przed mój obiektyw, ale jej fotogeniczność mnie zachwyciła, dlatego dodam dużo zdjęć.




Lalka ma śliczne fioletowe oczy, czyli te najbardziej niespotykane. :)
Usta laleczki mają jasno śliwkowy kolor. Fryzurka chyba nie jest oryginalna, grzywka jest "dodziabana" przez poprzednią właścicielkę, ale efekt mi się podoba.
Po sesji "studyjnej" Teresa przeniosła się w balkonowy plener, gdzie akurat spadł świeży śnieg, jak na zawołanie :)





Gdy Tereska wracała z sesji plenerowej spotkała swoją, moldową :) koleżankę. Drugą Tereskę, która to właśnie wracała z kolejnego przyjęcia.
Cześć Tereska!! - powiedziała ruda!
Ooo Cześć Tereska - powiedziała druga.
Po tym wyczerpującym powitaniu, padły słowa.
"Chodź kochana zaprowadzę Cię w fajne miejsce, koniecznie Mark musi zrobić Ci fotkę "
I tak właśnie powstało kolejne zdjęcie choinkowe :)





Obie Teresy pozowały ładnie do wspólnych zdjęć i serdecznie chciały by zaprosić na przyszły tydzień!

Na początku przyszłego tygodnia ruszam z wielką odsłoną wielkiej dwunastki TOP PUDŁO :) czyli lalek od Gabi 5mates. 12 tyłem odwróconych kobiet z każdym postem będzie osłaniało buźki :)


Już w tą sobotę post o Dzieciństwie z Pewexu :) Zapraszam :)

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety