piątek, 14 stycznia 2011

Top Pudło odc. 2 - Gone Platinum Diva 2002

Witajcie w drugim odcinku Top Pudła
W każdym poście prezentuję Wam po jednej "dzieszynie" kandydatce na Toppudełkę :)
Jeśli ktoś przegapił pierwszy odcinek, to zapraszam TU

Drugą Baśką która stara się o ten tytuł, jest lalka z numerem 27, który dostała u swojej poprzedniej właścicielki Gabi :)

Gone Platinum Diva 2002
Headmold - Mackie (1991), ciałko to jakby węższa w klatce wersja TNT z sygnaturką (1991)



Lalkę wybrałem do mojej dwunastki bo urzekła mnie, swoim spojrzeniem "vintage". Wydała mi się przez to dość nietypowa. Ma buźkę opartą na moldzie Mackie jest więc pierwszą moją nieszczerzącą się lokatorką.



Kandydatka, po za innym spojrzeniem, które nie patrzy przed siebie lecz w bok, ma szaroniebieskie oczy i oprawę obfitującą w liczne rzęsy. Zarówno oczy jak i usta, mają perłowe drobinki, cera lalki jest dość blada przez co ma subtelny wygląd.



Barbie w odróżnieniu od poprzedniczki, ubrana jest w stylu zimowym. Więc sesja nie mogła być inna :)




Pamiętajcie, że "dzieszyny" pozują w ciuchach, które musiały sobie same wybrać w kilka minut z wielkiej sterty rzuconej na środek marsowego pokoju :) - to było jedno z zadań "ubierz się w 5 minut" xD
Dziś poznaliście drugą kandydatkę, do osłony pozostało jeszcze dziesięć. Gdy już wszystkie się pokarzą, to od Was będzie zależało, która z nich zostanie Toppudelką :)


Teresa z numerem 18 i Barbie z numerem 27 - na wspólnym foto, zapraszają na trzeci odcinek, już w przyszłym tygodniu.

aktualizacja - laleczka to piękna Gone Platinum Diva


Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety